lördag 27 november 2010

Tillbaka i Kenya

Jaha, så var man tillbaka i Kenya då! För ungefär en månad sen packade jag väskorna igen och tog flyget till Nairobi. Tanken är att jag ska vara här nu, försöka klura ut min verklighet här med jobb och allt sånt och ha ett riktigt förhållande, och inte ett sms baserat långdistans förhållande.

Känns bra att vara tillbaka. Jag o min sambo har flyttat in i ett litet charmigt hus i en central del av stan och vi trivs verkligen här i vår stora gröna trädgård. 

Så nu gäller det bara för mig att komma på vad jag vill bli när jag blir stor och få fart på karriären. Kanske blir det mer smyckes designande...och garanterat så kommer vi fortsätta att sälja udda, vackra och speciella smycken från Afrika på www.lianlycka.se

Stay tuned!
Vårat hus i Nairobi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar